The Definitive Guide to ویدیو تبلیعاتی سایت اشتراک ویدیو

Wiki Article

اگر فعالیت تان را با دنبال کنندگان زیادی شروع کنید، در واقع سرمایه گذاری مناسبی برای رسیدن به موفقیت انجام داده اید. به همین دلیل است که باید برای پروفایل تان فالوور بخرید و زودتر از بقیه دست به کار شوید.

– امکان اشتراک گذاری ویدیو در رسانه های دیگر یا سایت شما

تعداد آپلود در دقیقه: هر دقیقه بیش از ۵۰۰ ویدیو در یوتیوب آپلود می شود

اگر جز کاربران قدیمی اینستاگرام باشید می دانید که وقتی فالوورهای پیج تان زیاد باشد، با تولید محتوای خوب می توانید تعامل پیج تان را بالا ببرید. اینگونه می توانید پست هایتان را به اکسپلور اینستاگرام هدایت کنید و نتیجه اش جذب کاربران واقعی اینستاگرام است.

مهسا پارسال ۰۲:۰۹ فیلم خورشید

زیرساخت‌ها و امکانات حرفه‌ای برای به اشتراک‌گذاری محتوای ویدئویی است تا مخاطبان بتوانند از آن به

برخی از سایتها قول میدهند که فالوورهای واقعی به شما ارائه دهند، اما در نهایت آنها

البته اطلاعات زیادی نتوانستیم راجع به این سایت به‌دست به یاریم چون اصلاً بخش درباره ما در این سایت وجود

تجربه و نظر شخصی نویسنده : اگر به دنبال تبلیغ کسب وکار یا برندسازی هستید قطعا پلتفرم های ایرانی می تونن تو این راه کمکتون کنن اما اگر دنبال کسب درآمد از پلتفرم های اشتراک گذاری ویدیو ایرانی مثل آپارات و… هستید پیشنهاد میکنم نه تنها سمتش نرید بلکه بهش فکرم نکنید. چون طبق تجربه خودم و اکثر افراد نمیگم همشون ولی اکثر این پلتفرم های ایرانی بیشتر به فکر منفعت و سود خودشون هستند و خیلی کم پیش میاد به مخاطباشون و سلیقه اونها اهمیت بدن و دنبال نوآوری باشن . ته نوآوریشون هم منتظرن رقیب یا فیلتر بشه یا یه قابلیت جدید بیرون بده همونو کپی کنن. من خودم راستش ۳ سال پیش تو آپارت یه کانال زدم به امید اینکه بتونم درآمد کسب کنم هر روز تو کانالم ویدیو آپلود میکرد روز اولی که کانالو زدم قانون درآمد برای بازنشرکننده ها ۱۰۰۰ دنبال کننده و ۱۰۰ هزار بازدید کل بود با کلی تلاش ظرف ۶ ماه بهش رسیدم اما بعد قانونو عوض کردن و گفتن باید ۱ میلیون بازدید کل و ۵۰۰۰ دنبال کننده داشته باشی بعد از حدود یکسال فعالیت زیاد تونستم بهش دست پیدا کنم .

به مشهور شدن، محبوبیت و یا بهبود کسب و کارتان کمک کنند. بنابراین اگر به دنبال خرید

همچنین با افزایش فالوور اینستاگرام می‌توانید با پیج‌های هم رده خود به صورت روزانه تبادل کنید و خود را در پیج‌های هم رده تبلیغ کنید.

فناوری های جدید در گیمینگ؛ پیشرفت های یک دهه اخیر صنعت ویدیو تبلیعاتی سایت اشتراک ویدیو ...

خرید ویزیتور روم کلاب هاوس بهترین سرمایه گذاری بوده که توی این ده سالی که به عنوان سخنران انگیزشی مشغول فعالیت هستم انجام دادم.

اگر در اینستاگرام محبوب نباشید، کسی به شما توجه نخواهد کرد. برای اینکه تعداد بیشماری از مخاطبان اینستاگرام به پیج شما سر بزنند و با پست هایتان تعامل برقرار کنند، باید با هر ترفندی که شده بتوانید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. در این میان برخی با تولید محتوا سعی دارند بطور ارگانیک فالوور جذب کنند، این روش خیلی زمان بر است و نمی توانیم صرفاً به امید تولید محتوا به اهداف تجاری مان در اینستاگرام برسیم.

Report this wiki page